mittrosaliv

Alla inlägg under januari 2012

Av Carro - 20 januari 2012 11:14

Vad härligt det är att vakna och gå upp i en lägenhet som är STÄDAD och ser mysig ut och luktar gott :)

Vacker dag ute, vacker dag inne, styv kuling på Östersjön, styv fuling i spegeln.


Tänkte vara en äkta bloggerska idag och berätta om allt lyxigt som händer i mitt liv!


Just nu sitter jag och tittar ut genom mitt trendigt inredda köksfönster, med en kopp Indian Spice-te (muggen var skitig när jag tog den men när den är full syns det inte). Till frukosten har jag på mig en oversize smutsgrå t-shirt med en död häst på och till den har jag ett par svarta 80-talshotpants jag ärvt av mamma. Mina orakade ben leder ner till ett par görtrendiga tofflor vid namn Duck Me. Gårdagens make-up tronar fortfarande på sina ställen (inte på ett filmstjärnesexigt vis) och håret är vilt och vackert kan vi väl säga.

Till frukost nu blir det en jättesöt tallrik a-fil med fiberflingor som jag spetsat med lite russin och krossade linfrön. Den här frukosten är väldigt bra för figuren, inte för att jag behöver göra något åt min figur men det är ett litet tips till alla er andra därute som inte belönats med samma halvkraftiga benstomme som jag ;)

När jag ätit klart min fiberbomb tänkte jag klä på mig, lägger upp en bild sen, och så kanske jag ska köra en lite naturlig look - typ jag har smink fast jag har lagt det så att ingen lägger märke till att jag har smink. För smink måste jag ha eftersom jag ska till stan (läs Funäsdalen m ca 900 pers i befolkningen) och shoppa lite (läs handla på ICA eller Konsum...)

Ovido - Quiz & Flashcards