mittrosaliv

Alla inlägg under februari 2012

Av Carro - 3 februari 2012 20:33

Hmmm...ja det var ju ett hemskt trendigt inlägg det där förra ser jag. Ingen bild o inget mer om den dagen. Jag är sämst på att blogga.


Med det bekräftat kan jag väl bara säga att jag är SJUUUUUKT sugen på att shoppa. Håller på o jobbar på en liten lista som ska försöka hinna avverkas när jag o Helen drar te Östersund. När det nu blir...arbetsplatsen är ju så bra uppbyggd att bara en kan vara ledig i taget    typiskt taskigt beteende, men jag är inte förvånad.


Känner att det kanske var onödigt att påbörja ett inlägg när jag inte ens hade nåt särskilt på hjärtat. Vad säger man när man inte har nåt att säga lixom - man gör som jag och svamlar på gärnet om allt och inget vetja.


Ni (de inga (0) personer som läser det här) vill säkert veta vad jag åt till middag idag för det tycker till och med jag var kokkonst utöver det vanliga: jag åt en kokt potatis med lite brunsås (pulver såklart) och till det ett kvarts glas avslagen cola. Jag är grym på att klara mig själv!  


Nu ringer visst tvätt-o-tråkklockan. Ska ut i kylan och hämta skiten...som sen hängs upp i HELA lägenheten där tvättlinan går som grön laser mellan gardinstänger, garderober och dörrhandtag. Det är ett schysst liv att säsonga - trångt, opraktiskt och sjukt kul.


Nej tvätten ropar, eller egentligen inte eftersom den är ren nu. Men innan den åkte ner kunde jag fan höra den viska lite försynt att -Det är nog dags nu...


Joråsåatteh...ännu ett fett värt inlägg signat CarroH


 

Skapa flashcards