mittrosaliv

Direktlänk till inlägg 21 maj 2013

Jag tog en tur med kameran

Av Carro - 21 maj 2013 21:26

Här kommer en serie gröna, sköna bilder. Oretuscherade, oklippta, oklara och onderbara.


Ja visst gör det ont...


   

En regndroppe till som krampar i någon sekund
Men snart ger den efter, ger efter för sin egen tyngd
På tvättlinan hänger jag kvar tills jag faller och dör
Jag försöker att vara så ärlig jag kan
Men det är dina svar jag hör.
Jag kan inte minnas att jag nålat fast mig så här
Har börjat fundera på fallet hur hårt det egentligen är
För linan som håller mig uppe den börjar bli skör
När jag försöker att vara så ärlig jag kan
Så det är dina svar som jag hör
Jag vet att ni finns, jag vet att ni finns där för mig
Och jag vet att ni vet, mina ord dom kommer från dig
Och jag hoppas ni vet att regnproppar dör
För att solen den värmer så skönt som den gör
Jag försöker att vara så ärlig jag kan
Men det är dina svar, dina svar jag hör
Jag försöker att vara så ärlig jag kan
Men det är dina svar som jag hör

 


 

Smog, eller heter det grogg när det är grönt?


 

Jag hoppas ni vet att regndroppar dör


Ant life beautiful? 


 

Vila hos dig


 

Flerfilig köbildning


 

Äntligen grönt


 

Struggle for life

_________________________________________________

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 27 oktober 2014 13:30

Ännu en gång är det tusen år sedan jag var här. Går i skolan, jobbar extra, planerar saker, läser läxor och försöker hinna med livet. Det är mycket, men ibland hinner jag ta ett par bilder också.                       Tåkern med nat...

Av Carro - 3 juni 2014 23:20

                           

Av Carro - 10 maj 2014 22:29

Hittade en väldigt vacker ritbok på loppis för ett par dagar sedan. 20:- och alldeles tom. Bara en sida utriven, undrar vad det kan ha varit på den...   I alla fall kändes det som en liten väckarklocka för min kreativa hjärnhalva. Än en gång var...

Av Carro - 24 april 2014 12:54

Jag är kär i våren, jag älskar den. Pigg, ljus, glad, färg och luft! Tänkte lägga upp lite bilder från ett par svängar på torpet. Fick en massa plantor av sambons snälla faster. De behövde ner i jord och hamnade lite överallt, provisoriskt. Kommer...

Av Carro - 26 mars 2014 14:08

Alltså, vad händer med mig! Kan man gå i ofrivillig pension!?Jag, som alltid är kvällspigg och morgontrött. Jag, som alltid sagt mig hata matlagning, och hushållssysslor i övrigt - jag har, i snart tre veckor vaknat kalaspigg kl.9 på morgonen. Jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards