mittrosaliv

Alla inlägg under juni 2013

Av Carro - 5 juni 2013 17:18

Assååå, man förändras kanske inte så mycket.
Men hårfärgen gör det - cruisade igenom lite gamla bilder o hittade ett gäng varierande frisyrer, längder och färger.
Kan väl bara säga att det är tur att hår växer ut igen...

Vilken är din favorit?


     

       

   

     

Av Carro - 3 juni 2013 15:46

Oops i did it again kan man väl säga..


Hur kommer det sig att man alltid blir så sjukligt shoppingsugen när man vet att pengarna är på god väg att ta slut!? Tur att jag inte har några dyra vanor utan nöjer mig med schysst, miljövänlig och billig secondhand!


Har ni aldrig varit på Hans och Greta i Finspång lr Norrköping kan jag ju rekomendera dem - bra moderna ofta oanvända kläder till sjukt bra priser.


Här är dagens alster som uppgår till ett pris av 170:-


 

Vitrosa klänning från VILA 50:-


 

Klänning från Lindex 35:-


 

Klänning från Halens 25:-


 

Kjol från Gina Tricot 30:-


 

Skjorta från oläslig 30:-


Bra va?

Man blir ju så jäkla avis på alla som springer runt i söta sommarklänningar, när en annan sportar piratbyxor o kofta...

Så nu har jag en full garderob och en tom plånbok. Men vafan, skatteåterbäring på ingång och sommarjobb om ca 2 veckor. Det går nog ingen nöd på mig :)

Ovido - Quiz & Flashcards