mittrosaliv

Alla inlägg under mars 2012

Av Carro - 20 mars 2012 20:21

Jag h a t a r att söka jobb!


Sedan förra sommarens dåliga upplevelse har jag helt tappat tron och hoppet om att få jobb nu i sommar.


Känns helt ovärt att ens försöka tamejfan...

Av Carro - 15 mars 2012 21:01

Gick hem vid lunch idag, mår inte bra. Misstänker en analkande vårdepression -det är faktiskt viktigt med traditioner!

Det blev mörkläggning, te och soppa samt SATC2 som försök att bota min febriga yrsel och gråt. Det funkade väl sådär, men det känns ändå lite bättre nu. Dessutom har jag en pojkvän på väg upp till mig och det gör livet lite finare att leva.

Ser fram mot morgondagen också för då hoppar jag in som skidskolelärare för en privatlektion, ska bli kul att se om man kan lära ut någonting.


Annars ligger jag på sängen fortfarande, tittar på Plus för tillfället och hoppashoppashoppas att min man kommer hit snart.


 



Av Carro - 11 mars 2012 20:15

Fick precis ett roligt, spännande, oroväckande, läskigt och underbart mail. Tänker inte avslöja något riktigt än, men det handlar om eventuellt jobb - i vinter.


Annars har dagen inte varit värst spännande. Har varit avbytare (vilket idag inneburit att sitta i receptionen och snacka skit). Det är typ inga gäster här nu, och backarna töar bort bit för bit...tråkigt som fan. Nu blåser det dessutom i princip storm ute så det blir väl isbana imorrn. Ska iväg till Ramis och åka men det lär väl bli åka dit och fika istället...


Åh vad jag älskar att låta sådär härligt bitter! Egentligen är jag ju glad, innerst inne lixom. Men vafan, jag är rätt trött faktiskt. Seg och lite jagvetintevad. Fääään!


Hmm...tittar på Time Out btw. Skitkul. Eller faktiskt inte. Jag brukar tycka det är roligt men nu är det en hel del som rör sig i huvudet så jag fattar inte rikigt.


Kanske ska ge upp det här bloggandet för ikväll, händer lixom inte så mkt. Tur som sagt att det inte e en käft som läser skiten. Du hade stängt av hela datorn direkt skulle jag tro.


Slänger in dagens visdom från min Noggsida:


Skillnaden mellan en övertygelse och en fördom

är att du kan förklara din övertygelse

utan att bli förbannad


 

Av Carro - 10 mars 2012 20:19

Åh ty fusikan vilken seg brud jag är idag. Har varit en galet lugn dag, har inte gjort annat än snackat skit o rastat getter...och nu ligger jag utslagen på sängen framför ett stycke dålig TV samt datorn.

Sjukt trött, sjukt ont i kroppen o egentligen rätt less på allt. Men man ska väl inte klaga, man ska aldrig klaga. Så jag är rätt lycklig kan man väl säga. OCh det här var inte rätt dag att blogga på. Vilken tur att ingen läser skiten..


Ovido - Quiz & Flashcards