mittrosaliv

Direktlänk till inlägg 26 april 2012

Boys don't cry

Av Carro - 26 april 2012 18:18

Jag är i Umeå. Jag missade inga bussar, jag missade inga plan, vi störtade inte, jag snubblade inte i några trappor, jag svimmade inte och jag blev hittad på flygplatsen. Allt gick finemang, men jag höll på att kräkas på planet för jag var så nervös...det gick över idag någon gång, eller gick över i en rejäl baksmälla. Vi var på Pipes of Scotland - där var det drag, hela Umeå var där och körde musikquiz en grå onsdagkväll.


Det blev inte mycket dricka alls, men jag blev kalas ändå och sov til 12 idag. Då kom Pim hem från universitetet och sa godmorgon. Sen låg vi och sjöng en timme och sen blev det frukost - falafeltaco med sötsur sås framför Tidernas Television. Till efterrätt blev det ömsesidig fotmassage.


Nu har vi varit och inhandlat middag - chips och dip samt varsin målarduk. För ikväll (om vi är vakna) ska vi måla och lyssna på P3 dokumentär. Kulturstaden Umeå.


All the leaves are brown, and the sky is grey


   Nu verkar det bli lite tupplur innan vi väcker vår konstnärliga ådra till liv, var ju görlängesen jag målade nånting så det kommer nog bli bajs av alltihop. Lägger upp en bild på spektaklet sen...kanske...


Your mom's a SLUT!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 27 oktober 2014 13:30

Ännu en gång är det tusen år sedan jag var här. Går i skolan, jobbar extra, planerar saker, läser läxor och försöker hinna med livet. Det är mycket, men ibland hinner jag ta ett par bilder också.                       Tåkern med nat...

Av Carro - 3 juni 2014 23:20

                           

Av Carro - 10 maj 2014 22:29

Hittade en väldigt vacker ritbok på loppis för ett par dagar sedan. 20:- och alldeles tom. Bara en sida utriven, undrar vad det kan ha varit på den...   I alla fall kändes det som en liten väckarklocka för min kreativa hjärnhalva. Än en gång var...

Av Carro - 24 april 2014 12:54

Jag är kär i våren, jag älskar den. Pigg, ljus, glad, färg och luft! Tänkte lägga upp lite bilder från ett par svängar på torpet. Fick en massa plantor av sambons snälla faster. De behövde ner i jord och hamnade lite överallt, provisoriskt. Kommer...

Av Carro - 26 mars 2014 14:08

Alltså, vad händer med mig! Kan man gå i ofrivillig pension!?Jag, som alltid är kvällspigg och morgontrött. Jag, som alltid sagt mig hata matlagning, och hushållssysslor i övrigt - jag har, i snart tre veckor vaknat kalaspigg kl.9 på morgonen. Jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards