mittrosaliv

Direktlänk till inlägg 15 maj 2012

Den som rör i andras grytor bränner ofta sin egen gröt

Av Carro - 15 maj 2012 22:35

T T T

Te

Trött

Träningsvärk


Haft en lång dag med fullt upp ihop med mamma. Gick upp o fruckade med Robbin strax efter 7,

var i Nkpg 10,

började jobba på Abborreberg 11,

sprang med tallrikar, dukar, potatis o tomburkar till 15,

drog till Rusta o införskaffade en kokplatta, en micro o rengöringsmedel till rullhuset,

sen blev det spring i stan där jag hittade ett par BH:ar till extrafinpris o så blev det en fika åxo.


18 åkte vi o parkerade bilen vid badhuset och 19.15 gick starten för VårRuset 2012 - det var tänkt att vi bara skulle gå men det blev allt springa o gå om vartannat. Kom in på 37 minuter, känns helt okej bra :)

så nu har jag gjort årets träningspass.

Skönt att ha det överstökat så jag kan ägna mig helt åt att bygga upp underhudsfett till vintern igen.


Igår packade jag ihop köksprylar o sånt som kan vara användbart i mitt framtida yrke som trailortrashbaglady. På söndag flyttar jag ut i hjulhuset och behöver lixom lista ut nån form av sätt att överleva på. Men nu har jag iaf en micro så jag kan laga ordentlig middag (läs popcorn).

Ska bli spännande att se hur det funkar (om det funkar) att bo litet, trångt och lite lätt primitivt i min lilla lyxvagn av det beaktningsvärda märket Polar.


Hittade en görfin bild på hur mysigt jag kommer ha i mitt slott:


  Husvagnen är typ densamma, men min är av det lite rundare slaget, färgen är i princip lika å.

Ska se till att hitta matchande jogginoveraller nånstans som kan lånas ut till eventuella gäster i vagnen.

Permanenta håret måste jag göra också.

Och lacka om bilen...

I övrigt är detta preeecis den helyllesvenska helylleidyll jag kommer leva i hela sommaren!

Härligt!

Härligt!!

Härligt!!!


Nu ser det ut som det är läggdags, ser dubbla datorer och pojkvänner häringa...sov gott världen! Vi ses imöra  

__________________________________________________


I'm not totally useless

I can be used as a bad example

__________________________________________________________________________

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 27 oktober 2014 13:30

Ännu en gång är det tusen år sedan jag var här. Går i skolan, jobbar extra, planerar saker, läser läxor och försöker hinna med livet. Det är mycket, men ibland hinner jag ta ett par bilder också.                       Tåkern med nat...

Av Carro - 3 juni 2014 23:20

                           

Av Carro - 10 maj 2014 22:29

Hittade en väldigt vacker ritbok på loppis för ett par dagar sedan. 20:- och alldeles tom. Bara en sida utriven, undrar vad det kan ha varit på den...   I alla fall kändes det som en liten väckarklocka för min kreativa hjärnhalva. Än en gång var...

Av Carro - 24 april 2014 12:54

Jag är kär i våren, jag älskar den. Pigg, ljus, glad, färg och luft! Tänkte lägga upp lite bilder från ett par svängar på torpet. Fick en massa plantor av sambons snälla faster. De behövde ner i jord och hamnade lite överallt, provisoriskt. Kommer...

Av Carro - 26 mars 2014 14:08

Alltså, vad händer med mig! Kan man gå i ofrivillig pension!?Jag, som alltid är kvällspigg och morgontrött. Jag, som alltid sagt mig hata matlagning, och hushållssysslor i övrigt - jag har, i snart tre veckor vaknat kalaspigg kl.9 på morgonen. Jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards