mittrosaliv

Direktlänk till inlägg 24 april 2013

Pannan i baren

Av Carro - 24 april 2013 12:16

Men vafan, haha! Här tänker man logga in och skriva ett seriöst trevligt inlägg och så drabbas man av sexuella trakasserier och anspelningar!? Kolla på Säkerhetskoden!!

Och den lilla smileyn gör ju inte saken bättre...


 


Fyyy på det beteendet!


I alla fall. Tänkte ju inte skriva något vettigt alls egentligen men nu kom jag ju verkligen av mig.

Sitter på golvet med nysnaggad undercut o färg i hela håret. Snart ska jag duscha för första gången på flera veckor, har ju styrelsemöte ikväll o då ska man väl vara respektabel - vet ju aldrig vem som dyker upp.


Igår fick jag lilla rycket och målade en typiskt klyshig tavla. Tittade på Bergs bärbara talkshow och fick inspiration av Gynnings snygga tavlor. Och eftersom hon inte målade landskap och såna grejer så gjorde jag det :) Ni behöver inte bli imponerade och så för det var tusen och ett halvt år sedan jag höll i pensel tror jag...


Ett litet rött hus med bortglömda vita knutar, den typiska vita cafémöbeln och gärdesgården


      Men det var mysigt att sitta o drömma en stund, så det kommer nog bli fler inom en snar framtid. Sitter ju alltid med målarböcker framför TV:n annars som avslappning. Men det blir lite fantasihämmande med färdiga My Little Pony och Barbiebilder hela tiden...


Äh, nu ska jag dra mig mot duschen o se om det blitt nån ädelkastanjfärg.

Ha da gött så länge!

Pösshej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 27 oktober 2014 13:30

Ännu en gång är det tusen år sedan jag var här. Går i skolan, jobbar extra, planerar saker, läser läxor och försöker hinna med livet. Det är mycket, men ibland hinner jag ta ett par bilder också.                       Tåkern med nat...

Av Carro - 3 juni 2014 23:20

                           

Av Carro - 10 maj 2014 22:29

Hittade en väldigt vacker ritbok på loppis för ett par dagar sedan. 20:- och alldeles tom. Bara en sida utriven, undrar vad det kan ha varit på den...   I alla fall kändes det som en liten väckarklocka för min kreativa hjärnhalva. Än en gång var...

Av Carro - 24 april 2014 12:54

Jag är kär i våren, jag älskar den. Pigg, ljus, glad, färg och luft! Tänkte lägga upp lite bilder från ett par svängar på torpet. Fick en massa plantor av sambons snälla faster. De behövde ner i jord och hamnade lite överallt, provisoriskt. Kommer...

Av Carro - 26 mars 2014 14:08

Alltså, vad händer med mig! Kan man gå i ofrivillig pension!?Jag, som alltid är kvällspigg och morgontrött. Jag, som alltid sagt mig hata matlagning, och hushållssysslor i övrigt - jag har, i snart tre veckor vaknat kalaspigg kl.9 på morgonen. Jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards